this site the web

1512..ဓါတ္ေလွကား ( Lift ) တို့၏ သမိုင္းမ်ား ( 27.5.11 )

 


သမိုင္းဦးဘံုေျမစံနစ္မွ စရ်္ လူသားတို႔၏ ယဥ္ေက်းမႈ အဆင့္ဆင့္
တိုးတက္ေျပာင္းလ ဲ လာသက႔သဲ ို႔ပင္ ေနထိုင္မအႈ ဆင့္အတန္းကို ျမွင့္တင္ေပးသည ့္
နည္းပညာမ်ားလည္း ေျပာင္းလဲ တိုးတက္လာေအာင္ တျဖည္းျဖည္း
တီထငြ ္ဆန္းသစ္လာခၾ႔ဲကပါသည္။
Lifts မ်ားကို အေစာဆံုး အားျဖင့္ ေရာမေခတ္ ဗိသုကာ ပညာရွင္မ်ားက စတင္ရ်္
အသုံးျပဳခ႔ဲ ေၾကာင္း ေတ႔ရြ ပါသည္။ ဘီစီ 236 တငြ ္ အာခိမိဒိ က ၀ိတ(္ weight ) ကို
အသံုးျပဳ ရ်္အေပၚသို႔ မ တင္နိုင္ေသာ စက္ကိရိယာ တစ္မ်ိဳးကို တီထြင္ခဲ႔သည္။
မူလအစက ထုိစနစ္ကို အေျခခံရ်္ ေလာက္လြဲလက္နက္ ဟုေခၚေသာ
လက္နက္ၾကီးမ်ားျဖင့္ ရန္သူ၏ အုတ္တံတိုင္းမ်ားကို ျဖိဳဖ်က္ရာတြင္
အသုံးျပဳခ႔ၾဲကသည္။ ေနာက္ပိုင္းတငြ ္မွသာ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား
လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ ၾကီးမားေလးလံေသာ ေက်ာက္တံုးႀကီးမ်ားကို အျမင့္သို႔ မ
တင္နိုင္ရန ္ အတကြ ္ အဆိုပါ နည္းပညာကို စတင္သုံးစဲြခ႔ၾဲကသည။္ ထိုေၾကာင့္
အေပၚသို႔ပင့္တင္ျခင္း ဟူေသာ အဓိပာယ္ျဖင့္ (Lift ) ဟုေခၚတြင္ ေသာ
စက္ကိရိယာ စတင္ေပၚေပါက္လာခဲ႔ေပသည္။ ထုိစက္ကိရိယာတြင္ ပစၥည္း မ်ား
တင္ေဆာင္ရန္ အခန္းပါရိွေသာ္လည္း ေမာင္းနွင္ရန္ အင္ဂ်င္မပါရိွေသးေပ။
အထက္သို႔ မ တင္ရန္အတြက္ ထိုေခတ္က ကၽြန္ တို႔၏ လုပ္အား
ျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ခြန္အားၾကီးမားေသာ တိရိစာၦန္မ်ားျဖင့္ လည္းေကာင္း
ဆတဲြ င္ခ႔ ဲ ၾကရသည။္
ေအဒီ( ၆ )ရာစု အလယ္ပိုင္း အီဂ်စ္နိုင္ငံ ဘုရားေက်ာင္းမ်ား ေဆာက္လုပ္ရာတြင္
ေက်ာက္တံုးေက်ာက္ခဲမ်ားကို အေပၚသို႔ ပို႔ေဆာင္ရန္ အစြန္းတစ္ဖက္တြင္
၀ိတ္တုံးၾကီးမ်ား တပ္ဆင္ ထားေသာ တိရိစာၦန္ ဆြဲ Lifts မ်ား စတင္
အသုံးျပဳခ႔ၾဲကသည္။ ေအဒီ ( ၁၃ ) ရာစု တြင္ ျပင္သစ္ နိုင္ငံရိွ နန္းေတာႀ္ကီးမ်ားနွင ့္
ဘုရားေက်ာင္းမ်ားတြင္ လူအားျဖင့္ ဆြဲတင္ေသာ Lifts မ်ား စတင္ တပ္ဆင္
အသုံးျပဳခ႔ေဲ ၾကာင္း ေတ႔ရြ ပါသည္။ ေအဒီ ( ၁၈ ) ရာစု အလယ္ပိုင္းတြင္ ရုရွနိုင္င ံ
ဇာဘုရင္ ့ နန္းေတာ္ အေဆာက္အအတုံ ငြ ္း Lifts မ်ား စတင္တပ္ဆင္ခ႔သဲ ည။္
၁၇၉၅ ခုနွစ္တြင္ စက္မႈအင္ဂ်င္နီယာ ပညာရွင္ ကူလ္ဗင္ ဆိုသူက
စိန္႔ပီတာစဘတ္ျမိဳ႕ရိွ ဇာ ဘုရင္၏ ေဆာင္းရာသီ နန္းေတာ္တြင္ ပတၱားႀကိဳးမ်ား
အသံုးျပဳေသာ Liftကို စတင္တပ္ဆင္ေပး ခဲ႔သည္။ ၁၈၁၆ ခုနွစ္တြင္ ေမာ္စကို ၿမိဳ႔
အစနြ ္ရိွ ခရစ္ေတာ္ဘုရားေက်ာင္းတြင္ Lifts မ်ား စမ္းသပ္ တပဆ္ င္ခ႔သဲ ည္။
အထက္ေဖာ္ျပပါ စက္ကိရိယာမ်ားသည္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားနွင့္
ထမ္းပိုးသယ္ေဆာင္ရန္ ခက္ခဲေသာ ေဆာက္လုပ္ေရး ကိရိယာ တန္ဆာပလာမ်ား
ကို အျမင့္သို႔ ေရ႔လြ ်ားပို႔ေဆာင္ရန္သာ ရည္ရယြ ္တည္ေဆာက္ခ႔ဲေသာ
စက္ကိရိယာမ်ား ျဖစ္ၾကပါသည္။ ယေန႔ေခတ္သံုး လူနွင့္ ပစၥည္း တင္
ေဆာင္နိုင္ေသာ Lifts မ်ားကိုမူ ( ၁၉ )ရာစု ေနွာင္းပိုင္းနွင့္ ( ၂၀ ) ရာစု
အစတငြ ္မွသာ ဥေရာပနွင့္ ေျမာက္အေမရိက တငြ ္ စတင္တီထြင္နိုင္ခ႔ၾဲကပါသည္။
အဆိုပါေဒသမ်ားရိွ ျမိဳၾ႔ကီးမ်ားသည္ လူဦးေရ လြန္မင္းစြာ ထူထပ္မ်ားျပား လာခ႔ၿဲပီး
ေျမေနရာ မလံုေလာက္မႈေၾကာင့္ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအံု ၾကီးမ်ား
ေဆာက္လုပ္ခ႔ရဲ ာ အတငြ ္းဘက္ ေလကွ ားတစ္ခု အေရးေပၚလအို ပ္ခ်က္အရ Lifts
မ်ားကို မျဖစ္မေန တည္ေဆာက္ခ႔ၾဲကရသည္။ ထအို ခ်ိန္တငြ ္ စြမ္းအင္ အသုံးျပဳ
စက္မႈလုပ္ငန္း မ်ား စတင္ ေပၚထကြ ္လာခ႔ ဲ ၾကၿပီျဖစ္သည္။ ေရအားျဖင ့္
လည္ပတ္ေသာ အင္ဂ်င္မ်ား၊ ေရေႏးြ ေငအ႔ြ င္ဂ်င္မ်ား၊ အတငြ ္း မီးေလာင္ေပါက္က ဲြ
( I.C ) အင္ဂ်င္မ်ား(ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇာယအ္ င္ဂ်င္မ်ား) တငြ ္က်ယ္ လာခ႔ေဲ ပသည။္
သတဳၱေဗဒ ပညာရပ္တငြ ္လည္း မ်ားစြာတးိုတက္လာခ႔ၿဲပီး စတီးလ္ ေခ်ာင္းမ်ားနွင့္
စတီးလ္ ႀကိဳးမ်ား စတင္ထုတ္လုပ္နိုင္ခဲ႔ၾကသည္။ လွ်ပ္စစ္ကို ေအာင္ျမင္စြာ
ထုတ္လုပ္နိုင္ခ႔ၾဲကသျဖင့္ စကားေျပာ ေၾကးနန္း နည္းပညာစတင္ေပၚေပါက္လာျပီး
ေရ႔လြ ်ားေနေသာ ဓာတ္ေလွကား အတြင္းနွင့္ ထိန္းသိမ္းေရးခန္းတို႔ ေအာငျ္မင္စြာ
ဆက္သယြ ္နိုင္လာခ႔သဲ ည္။
ကမၻာ့ပထမဦးဆံုးေသာ လူစီး ဓာတ္ေလွကားသည္ ၁၈၅၀ ခုနွစ္တြင္
အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု ၌ စတင္ ေပၚထြက္လာခ႔သဲ ည။္ ၁၈၅၂ ခုနွစ္တြင္ Safety
system တပ္ဆင္ထားေသာ ဓာတ္ေလွကားအိမ္ကို တီထြင္ နိုင္ခဲ႔သည္။ သို႔ေသာ္
အဆိုပါ ဓာတ္ေလွကားကို ေရ႔လြ ်ား ရန္ အတကြ ္ ကိုမူ ေရေႏးြ ေင႔ ြ အင္ဂ်င္ကိုသာ
အသုံးျပဳခ႔သဲ ည။္
၁၈၆၇ တြင္ ဟိုက္ေျဒာလစ္ စနစ္ကို စတင္ လုပ္ေဆာင္နိုင္ၿပီး
ဓာတ္ေလွကားအိမ္ကို ေရ႔လြ ်ား နိုင္ရန္ ဟကို ္ေျဒာလစ္ ဆလင္ဒါ က ို
တပ္ဆင္နိုင္ခ႔သဲ ည္။ အဆိုပါစနစ္တငြ ္ ဓာတ္ေလွကားအိမ္၏ အျခား တစ္ဖကတ္ ငြ ္
၀ိတ္တံုးခံစရာ မလိုေတာ့ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႔ေသာ ထုတ္လုပ္သူမ်ားက ၀ိတ္တံုးမ်ား
ထည့္သငြ ္းတည္ေဆာက္ခ႔ၾဲကသည္။ သို႔ေသာ္ က်္စနစ္သုံး ဓာတ္ေလွကားမ်ားမွာ
လြန္စြာ ျမင့္ေသာ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ ရန္ မျဖစ္နိုင္သျဖင့္
မတငြ ္က်ယ္ခ႔ေဲ ပ။ ထို႔ေၾကာင့္ စက္မႈလုပ္ငန္းမ်ားတြင္သာ ေလးလံေသာ
စက္အစတိ ္အပိုင္းႀကီးမ်ား ေရ႔ြေျပာင္းရန္ အသုံးျပဳခ႔ ဲ ေပသည။္
အစဦးဆံုးေသာ ဓာတ္ေလွကားမ်ားတြင္ တပ္ဆင္ထားေသာ သံမဏိႀကိဳးမ်ား၏
အရည္ အေသြး မထိန္းညိွနိုင္ေသးသျဖင့္ မၾကာခဏ ပ်က္က်ျခင္းမ်ားနွင့္
ၾကံဳရၿပီးေနာက္ ဓာတ္ေလွကား ၏ အရိွန္ကို ထိန္းညိွေပးနိုင္မည့္ Mechanism ကို
စဥ္းစားရွာေဖလြ ာခ႔ၾဲကသည။္ ၁၈၇၈ ခုနွစ္တြင္ ဓာတ္ေလွကား အရိွန္က ို
ထိန္းညိွေပးနိုင္မည့္ ေအာ္တိုမတ္တစ္ ခလုတ္ပိတ္ စနစ္ကို တီထြင္ နိုင္လာ ခဲ႔သည္။
ထိုစနစ္တြင္ အကယ္ရ်္ ဓာတ္ေလွကား ရုတ္တရက္ အရိွန္ျမင့္တက္လာပါက
ဓာတ္ေလွကား အိမ္ကုိ အလုိအေလ်ာက္ ဆြဲဖမ္းေပးထားမည့္ ဘရိတ္မ်ား
ပါ၀င္သည္။
ပထမဆံုး လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာ စြမ္းအင္သံုး ဓာတ္ေလွကားကို ၁၈၈၀ ခုနွစ္တြင္
ဂ်ာမနီနိုင္ငံ မွ Seman ကုမဏီ က စတင္ထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ်ခဲ႔သည္။ က်္သို႔ျဖင့္
အိမသ္ ုံး ဓာတ္ေလွကားမ်ား စတင္ တြင္က်ယ္လာခ႔ ဲ ၾကၿပီး (၂၀) ရာစု အစပိုင္းမွ စရ် ္
ဓာတ္ေလွကားမ်ားကို လ်ွပ္စစ္စမြ ္းအင္ျဖင့္ သာ ေမာင္းနွင္လာခ႔ၾဲကသည္။
ဒုတိယကမၻာစစ္ေနာက္ပိုင္းမွ စရ်္ ကမၻာ့ၿမိဳ႔ႀကီးမ်ားတြင္ လြန္စြာ ျမင့္မားေသာ
အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအႀုံကီးမ်ား ေခတ္စားလာခ႔ၿဲပီး ဓာတ္ေလွကားတို႔၏
အေရးပါမႈလည္း ပိုမိုျမင့္မားလာခ႔ ဲ ေပသည္။

အေျခခံ အခ်က္အလက္မ်ား
Lift ဟူေသာ ေ၀ါဟာရတြင္ တိက်စြာသတ္မွတ္ တပ္ဆင္ ထားေသာ direction
တစ္ခုေပၚ၌ တည္ရိွေသာ အခန္းငယ္ အတြင္း လူမ်ား (သို႔မဟုတ္)
ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို ေရ႔ေြ ျပာင္းေပးနိုင္ေသာ ေရ႔လြ ်ားေနသည့္ စက္ကိရိယာ မ်ား
အားလံုး အက်ံဳး၀င္ေပသည္။ Lifts မ်ားကို အတည့္ ေဒါင္လိုက္ ၉၀ ဒီဂရီ သာမက
ဆင္ေျခေလ်ာ အေစာင္းမ်ားတြင္ လည္း တပ္ဆင္နိုင္သည္။ သို႔ေသာ္ အဆိုပါ
ဆင္ေျခေလ်ာသည္ ၁၅ ဒီဂရီ ေအာက္သာျဖစ္ရပါမည္။ lifts တို႔သည္ ေခတ္သစ္
ဗိသုကာနွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး အင္ဂ်င္နီယာ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ မရိွမျဖစ္
အေရးပါေသာ ကိရိယာ အစိတ္အပိုင္းမ်ား ျဖစ္ၾကပါသည္။
Lifts မ်ားကို လူနွင့္ စက္ကိရိယာမ်ားအား အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအံုမ်ားသို႔
ေရ႔ေြ ျပာင္းရုံသာ အသုံးျပဳၾကသည္ မဟုတ္ပဲ ေစ်းကကြ ္ၾကးီ မ်ားတြင္ ကုန္ပစၥညး္ မ်ား
ေရ႔ေြ ျပာင္းရာတငြ ္လည္းေကာင္း၊ ေတာင္တန္းေဒသမ်ားတြင္ ခရီးသြားနိုင္ေသာ
ယာဥ္မ်ားအျဖစ္လည္းေကာင္း အသံုးျပဳၾကပါေသးသည္။ သင္းေဘာက်င္းမ်ားနွင့္
ေလယာဥ္ထုတ္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား
တြင္ Lifts မ်ားသည္ မရိွမျဖစ္ အေရးပါ ေသာ
စက္ကိရိယာမ်ားျဖစ္ၾကပါသည္။ ထို႔ထက္မကေသာ
လုပ္ငန္းအမ်ားအျပားမ်ားတြင္လည္း အသံုးျပဳၾကေသးသည္ျဖစ္ရာ ေခတ္မွီ
နိုင္ငံၾကီးမ်ား၏ ျမိဳ႔ျပမ်ားသည္ Lifts မ်ားျဖင့္ သာ ရွင္သန္ေနၾက သည္ဟု
ဆိုနိုင္ေပသည္။
သမားရိုးက် Lift တစ္ခု တည္ေဆာက္ပံုကို ေဖာ္ျပထားပါသည္။
စက္မႈအင္ဂ်င္နီယာတို႔ အေနျဖင့္ လယြ ္ကူစြာ ျမင္နိုင္သည့္ ရိုးရွင္းေသာ
တည္ေဆာက္ပံု တစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။
ပံု) သာမန္အိမ္သံုးဓာတ္ေလွကားတစ္ခု၏ အတြင္းပိုင္းတည္ေဆာက္ပံုနွင့္
ဟိုက္ေျဒာလစ္စနစ္သံုး ဓာတ္ေလွကားတစ္ခု၏ ဒီဇိုင္းပံုတို႔ကိုေတြ႔ရစဥ္
Lifts အမ်ိဳးအစားမ်ား ခြဲျခားေလ့လာျခင္း
Lifts မ်ားအား ရည္မွန္းခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ အသံုးျပဳၾကသည္ျဖစ္ရာ
ေအာက္ပါအတိုင္း ခြဲျခား ေလ့လာနိုင္ပါသည္-
၁) အသံုးျပဳရျခင္းရည္ရြယ္ခ်က္အေပၚ
မူတည္ရ်္ ခြဲျခားျခင္း
Lifts မ်ားကို အသံုးျပဳလုိသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္အေပၚမူတည္ရ်္ ေအာက္ပါအတိုင္း
အမ်ိဳးအစား ချဲြခားနိုင္ပါသည-္
က) ခရီးသည္တင္ ( လူမ်ားကို အစုအဖြဲ႔လုိက္တစ္ေနရာမွ တစ္ေနရာသို႔
ေရ႔ေြ ျပာင္းနိုင္ရန)္
ခ) ခရီးသည္နွင့္ကုန္တင္ ( လူမ်ားသာမက ကုန္ပစၥညး္ မ်ားကိုပါ ေရ႔ေြ ျပာင္းနိုင္ရန္ )
ဂ) ေဆးရံုသံုး ( ေဆးရံုမ်ားတြင္ လူနာမ်ားနွင့္ မသန္မစြမ္းသူမ်ားအား အဆင္ေျပစြာ
ေရ႔ေြ ျပာင္းနိုင္ရန္ )
ဃ) ကုန္တင္ ( ကုန္ပစၥည္းမ်ားတင္ေဆာင္ရန္ အတြက္ ဧရိယာႀကီးမားေသာ
အမ်ိဳးအစားမ်ား )
င) အထူးသီးသန္႔ ( ေဆာက္လုပ္ေရးနွင့္ဆိုင္ေသာ စက္မႈလုပ္ငန္းမ်ားတြင္
အႀကီးစားလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ရန္ )
၂) အသံုးျပဳစက္စြမ္းအင္အေပၚမူတည္ရ်
္ ချဲြခားျခင္း
က) လွ်ပ္စစ္စြမ္းအင္နွင့္ လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာသံုးLifts မ်ား
ခ) ဟုိက္ေျဒာလစ္ ဆလင္ဒါသံုး Lifts မ်ား
ဂ) ဟိုက္ေျဒာလစ္ စြမ္းအင္ျဖင့္ pulley wheels မ်ားကို လည္ပတ္ေစေသာ Lifts
မ်ား
၃) အသံုးျပဳMechanisms မ်ားအေပၚမူတည္ရ်္ ခြဲျခားျခင္း
က) သံမဏိနန္းႀကိဳးသံုးဓာတ္ေလွကားမ်
ား ( pulley မ်ားေပၚတြင္
သံမဏိႀကိဳးမ်ားကို ခ်ည္ေနွာင္ထားျပီး အဆိုပါ pulley မ်ား လည္ပတ္ျခင္းျဖင့္
ေရ႔လြ ်ားေစသည္။ )
ခ) ဂီယာသြားသံုး ဓာတ္ေလွကားမ်ား ( အသြားပါရိွေသာ သံမဏိ
အထိန္းတံမ်ားေပၚတငြ ္ ဂီယာမ်ားကို လည္ပတ္ေစျခင္းျဖင့္ ေရ႔လြ ်ားေစသည။္ )
၄) အျမန္ႏႈံးအေပၚမူတည္ရ်္ ခြဲျခားျခင္း
က) အေနွး ( အျမန္ႏႈံး ၁ စကၠန္႔လွ်င္ ၁ မီတာ )
ခ) ပံုမွန္ ( အျမန္ႏႈံး ၁ စကၠန္႔လွ်င္ ၁ မီတာမွ ၁.၄ မီတာ အတြင္း )
ဂ) အျမန္ ( အျမန္ႏႈံး ၁ စကၠန္႔လွ်င္ ၂ မီတာနွင့္ အထက္ )
၅) တိက်ေသာရပ္တန္႔မႈ အေပၚမူတည္ရ်္ ခြဲျခားျခင္း
က) တိက်ေသာရပ္တန္႔မႈ ရရန္အတြက္ low clearance system
တပ္ဆင္ထားေသာ Lifts မ်ားနွင့္
ခ) အဆိုပါ system တပ္ဆင္ထားျခင္းမရိွေသာ Lifts မ်ား
( Low clearance system သည္ ေဆးရံုးသံုး ဓာတ္ေလွကားမ်ားနွင့္ ဇိမ္ခံ
ဟိုတယ္ႀကီးမ်ားတြင္ မရိွမျဖစ္ အသံုးျပဳၾကေသာ စနစ္ျဖစ္ပါသည္။ အဆိုပါ စနစ္ကို
အသံုးျပဳျခင္းျဖင့္ ေဆးရံုသံုးဓာတ္ေလွကားမ်ားတြင္ လူနာတင္ တြန္းလွည္းမ်ား
ေရ႔ေြ ျပာင္းရာ၌ အဆင္ေျပေခ်ာေမ႔ေြ စနိုင္ ၿပီး ဟိုတယ္ႀကီးမ်ားတြင္ တည္းခိုသူမ်ား
အေပၚ ၀န္ေဆာင္မႈ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါသည္။ သို႔ေသာ္ အဆိုပါ စနစ္ အရ
စက္အစိတ္အပိုင္းမ်ားကို တိက်စြာ တပ္ဆင္ရန္လိုအပ္ၿပီး ရႈပ္ေထြးေသာ လွ်ပ္စစ္
နည္းပညာမ်ားလည္း လုိအပ္သျဖင့္ ပံုမွန္ အိမ္သံုး ဓာတ္ေလွကားမ်ားတြင္
အသံုးမျပဳၾကေပ။




History

image Founded in 1854 by Jonathan Pickering, Pickerings Lifts is one of the oldest engineering firms in England. Jonathan Pickering was the inventor and patentee of the original Pickering Pulley Block with which the Company established its reputation. It was considered a wonderful invention at that time and far surpassed other types then in use.

Further improvements in Hoisting Appliances were developed as time progressed, and the Company successfully exhibited its products at the Philadelphia Exhibition in the USA in 1876, Bremen, Germany, in 1874, and Amsterdam, Holland in 1888, when in each case the Company was awarded medals in recognition of the excellence and quality of its equipment.



imagePickerings was one of the first companies in the country to manufacture elevators, a natural evolution from general hoisting appliances. Pickerings was the inventor of the self-sustaining Hand Lift and Service Lift, and developed the Belt-Power and Hydraulic Lift.







imageIn 1888 Pickerings designed and manufactured their first Electric Lift which was installed at the Middlesbrough Co-operative Society. The first fully automatic push button lift was made in 1896 which was, in those days, a considerable achievement and was the forerunner of many developments in the lift industry.










image Lifts and hoisting appliances were not the only product for which Pickerings was known at the turn of the 20th century. The Company specialised in many forms of handling plant and Furnace Charging machines. During the two World Wars much work of national importance was carried out including the manufacture of balloon winches and field power/traction units (1914-1918 War), and trench mortars and components for Bailey Bridges and floating Pontoon Bridges (1939-1945 War). The Company also installed the Ammunition Lifts for the long range cross-channel guns on the South Coast of England, near Dover.

In 1891, after the death of Jonathan Pickering, the Board of Directors invited Mr. John Fothergill, at that time an independent marine engineering consultant and consultant to Pickerings on ship docking and unloading systems, to succeed as Managing Director. This he accepted, and Pickerings is currently in its fifth generation of family ownership and management.

In 2004 Pickerings celebrated its 150th year in business. A year of celebration began with dinner dances for all employees and their partners, and continued on the sporting front with the inaugural "Pickerings Lifts 150th Anniversary Maiden Auction Stakes" at York Race Course.

imagePickerings was especially proud to be honoured by a visit from then Prime Minister Tony Blair. The Prime Minister took time to visit Pickerings' Stockton on Tees manufacturing facility and learn more about the company, its products and people. The Prime Minister unveiled a plaque to mark the occasion and delivered his verdict on Pickerings as "a very special company with very special people".

In December 2004 Chairman and Managing Director Donald Fothergill was voted Tees Valley Businessman of the Year in the North East Business Executive Awards and in April 2005, Pickerings Lifts was named Tees Valley Company of the Year at the North East Business Awards. This prestigious award was collected by Donald Fothergill on behalf of all the company's employees.

January 2008 saw Pickerings launch its own Escalator division in order to satisfy the needs of its diverse customer base. The Escalator Division now complements the long established Pickerings Lifts portfolio and has enabled Pickerings to offer a one-stop-shop for all lift and escalator needs. Further new, complementary businesses have since been added. Supply Chain Maintenance takes care of all loading, access and distribution requirements, whilst Low Carbon Systems Support demonstrates Pickering's willingness to embrace new technologies to reduce carbon emissions for their customers.

Labels:

Print ပဲထုပ်ပါ..pdf ထုပ်လျှင်.ဖောင့်လွဲနေလိမ့်မယ်



မာတိကာ ၁ မာတိကာ ၂ မာတိကာ ၃ မာတိကာ ၄ မာတိကာ ၅

KKZ Myanmar Unicode Keyboard

Mone Tine On Android

►Version 1.1

►Version 1.0

MoneTineKeyboard

Like လုပ်ထားနိုင်ပါတယ်

Mone Tine Knowledge Bank

Labels

အောက်ကကြေငြာလေးကလစ်ပေးပါဦး

Usage Policies

သင်၏ Facebook  တွင် ဖတ်နိုင်ရန် LIKE လုပ်ခဲ့ပါ..
( အမှန်ခြစ် ပေါ်နေပြီး LIKE ပြီးသားပါက CLOSE ကိုသာနှိပ် ပိတ်ပါ )

ကျေးဇူးတင်ပါတယ် မုန်တိုင်း

ကျန်းမာကြပါစေ