this site the web

1736.. ဝတ္လစ္စလစ္ပံုမ်ား​​ ၾကည့္​​ရင္ ​​ ဦး​​​ေႏွာက္စြမ္း​​​ေဆာင္ရည္တိုး​​ျမွင့္​​နိုင္

 

               မိန္း​​က​​ေလး​​မ်ား​​၏ ဝစ္လစ္စား​​လစ္ ဓာတ္ပံုမ်ား​​ကို ၾကည့္​​ရႈျခင္း​​သည္ ဦး​​​ေႏွာက္၏ စြမ္း​​​ေဆာင္ရည္မ်ား​​ကို တိုး​​ျမွင့္​​​ေပး​​​ေၾကာင္း​​ သိရွိရသည္။
             သု​​ေတသီမ်ား​​က Page 3မွ လွပ​​ေသာ Lacey, Keeley and Rhian တို့​​ကဲ့​​သို့​​ ​​ေမာ္ဒယ္မိန္း​​က​​ေလး​​မ်ား​​၏ အဝတ္ဗလာ ဓာတ္ပံုမ်ား​​ကို ျပသၿပီး​​ စမ္း​​သပ္ခ်က္အရ ဦး​​​ေႏွာက္၏ စြမ္း​​​ေဆာင္ရည္ကို လွံဳ့​​​ေဆာ္​​ေပၚနိုင္​​ေၾကာင္း​​ ​​ေဖာ္ထုတ္နိုင္ခဲ့​​သည္။
            ဦး​​​ေႏွာက္၏ လ်ွပ္စစ္ဇီဝ စီး​​ဆင္း​​မႈမ်ား​​သည္ လွပ၍ ၾကည့္​​​ေကာင္း​​​ေသာ မိန္း​​က​​ေလး​​၊​ ​​ေယာက္်ား​​​ေလး​​ ဓာတ္ပံုမ်ား​​ကို ျမင္ရသည့္​​အခါ ပိုမိုတံု့​​ျပန္မႈ ျမန္လာတတ္​​ေၾကာင္း​​ သိရသည္။ အကယ္၍ ဓာတ္ပံုထဲတြင္ ပါ​​ေသာ မိန္း​​က​​ေလး​​မ်ား​​ကို ​​ေရကူ​း​​ဝတ္စံုႏွင့္​​ပံု၊​ သို့​​မဟုတ္ အဝတ္အစား​​ အျပည့္​​အစံုႏွင့္​​ပံုမ်ား​​ျဖင့္​​ ျပသပါက ဦး​​​ေႏွာက္၏ တံု့​​ျပန္မႈသည္ အဝတ္မပါ​​ေသာ ပံုမ်ား​​တြင္ ျမင္ရခ်ိန္ထက္ ၀.၂ စကၠန့္​​ ​​ေႏွာင့္​​​ေႏွး​​​ေနတတ္​​ေၾကာင္း​​ ​​ေဖာ္ထုတ္နိုင္ခဲ့​​သည္။
            ဖင္လန္နိုင္ငံ တမ္ပီရီ တကၠသိုလ္မွ ပ​​ေရာ္ဖက္ဆာ Jari Hietanen က “က်ြန္​​ေတာ္တို့​​ရဲ့​​ အခ်က္အလက္​​ေတြက အျမင္အာရံုရဲ့​​ ႏွိဳး​​ဆြမႈဟာ ဦး​​​ေႏွာက္ကို သက္​​ေရာက္နိုင္တယ္ဆိုတာ ပထမဆံုး​​အႀကိမ္ လက္​​ေတြ႕​​ျပနိုင္ခဲ့​​ပါတယ္။ အထူ​း​​သျဖင့္​​ လိင္နဲ့​​ဆိုင္တဲ့​​ လွံဳ့​​​ေဆာ္မႈဟာ ဦး​​​ေႏွာက္ရဲ့​​ တြက္ခ်က္မႈ ျမန္နႈန္း​​ကို သိသိသာသာ ဆက္စပ္သြား​​တယ္ဆိုတာ ျမင္ခဲ့​​ပါၿပီ”ဟု ​​ေျပာၾကား​​သြား​​ခဲ့​​သည္။

ADMIRING The Sun's Page 3 lovelies can speed up your mental reactions, scientists say.

The scientists discovered that looking at pics of the likes of Lacey, Keeley and Rhian makes the brain react quicker.
They experimented by showing men and women photos of naked and clothed models.
At the same time, the participants' electrical brain activity was monitored.
And their results showed that it takes less than 0.2 seconds to process the image of a naked body — much less than when models are fully clothed or wearing swimsuits.
This kick-starts the brain into evaluating other images faster too.


Boost your brainpower at Page3.com



The team's findings are good news for advertisers who use scantily-clad stunners to boost sales.
Brain responses are strongest to pictures of nude bodies, the second strongest to bodies in swimsuits, and the weakest to fully clothed bodies — so the fewer clothes the better.
Researchers reckon our ancestors evolved the fast response to nakedness to help them find a mate quickly.



Labels:

Print ပဲထုပ်ပါ..pdf ထုပ်လျှင်.ဖောင့်လွဲနေလိမ့်မယ်



မာတိကာ ၁ မာတိကာ ၂ မာတိကာ ၃ မာတိကာ ၄ မာတိကာ ၅

1 - ဦး မှတ်ချက်ပေးထားပါသည်

Anonymous Anonymous said...

ၿဖစ္ႏုိင္တယ္

26/3/12 8:58 PM  

Post a Comment

KKZ Myanmar Unicode Keyboard

Mone Tine On Android

►Version 1.1

►Version 1.0

MoneTineKeyboard

Like လုပ်ထားနိုင်ပါတယ်

Mone Tine Knowledge Bank

Labels

အောက်ကကြေငြာလေးကလစ်ပေးပါဦး

Usage Policies

သင်၏ Facebook  တွင် ဖတ်နိုင်ရန် LIKE လုပ်ခဲ့ပါ..
( အမှန်ခြစ် ပေါ်နေပြီး LIKE ပြီးသားပါက CLOSE ကိုသာနှိပ် ပိတ်ပါ )

ကျေးဇူးတင်ပါတယ် မုန်တိုင်း

ကျန်းမာကြပါစေ